Služby

ANALÝZA TRHU

Kvalitná analýza je prvým krokom k vášmu úspechu. Použitím analýzy SWOT a AIDA sa dostaneme až na koreň vašej pozície na trhu a následne správne zadefinujeme ďalší postup.


  • analýza trhu a konkurencie
  • výskum kľúčových parametrov
  • prieskum trhu a verejnej mienky
  • mystery calling, shopping a emailing

VYTVORENIE KOMUNIKAČNEJ STRATÉGIE

Správna stratégia je kľúčom k úspechu. Základom nášho strategického plánovania je schopnosť pripraviť sa na rozdielny vývoj situácií. Naše plánovanie je šité presne na mieru. Nezameriavame sa na jeden optimálny koncept vývoja, ale v našich plánoch zohľadňujeme rôzne scenáre a ich možný vývoj.


  • definícia cieľov
  • mediálna taktika
  • komunikačné kanály
  • mediálny mix
  • nástroje, idey a posolstvá

KRÍZOVÁ KOMUNIKÁCIA

Nezvládnutá krízová komunikácia môže poškodiť povesť organizácie na dlhé obdobie. Preto vás intenzívne pripravujeme a podporujeme. Náš krízový tím je plne k dispozícii aj s komunikačnými tréningami 24 hodín denne, 7 dní v týždni.


  • tréning krízovej komunikácie
  • manuál krízovej komunikácie
  • riadenie krízovej komunikácie

IMAGE MAKING

Vaša reputácia je súhrn konkrétnych i abstraktných vlastností, ktoré vám verejnosť pripisuje. Preto je dôležité apelovať na možnosti zachovania pozitívneho obrazu všade a ku všetkým. Poradíme vám, ako vnímať tieto možnosti a vyberieme vhodné nástroje ako budovať vaše cenné reputačné know-how.


  • sponzoring a filantropia
  • networking
  • branding
  • corporate identity

MEDIÁLNY A KOMUNIKAČNÝ TRÉNING

Dobrý image, verejné vystupovanie je jeho základom. Reč tela, intonácia hlasu a ostatné neverbálne prejavy sú rovnako dôležité ako to, čo hovoríte.


  • teoretická príprava- odborný základ
  • praktický tréning- skúška ohňom

BUDOVANIE VZŤAHOV V POLITICKOM PROSTREDÍ

Vzťahy s verejnými inštitúciami môžu pri neznalostiach procesov vytvárať problematické situácie. Monitorujeme legislatívne prostredie tak, aby sme vedeli vždy predvídať zmeny a vopred vás na ne pripraviť. Často sa legislatíva tvorí bez toho, aby stakeholderi boli zapojení do tvorby daných zmien. Našou úlohou je, aby váš názor bolo počuť.


  • monitoring médií
  • legislatívny monitoring
  • networking
  • tlačové výstupy

INTERNÁ KOMUNIKÁCIA

Najlepšie referencie, či najhoršiu kritiku na firmu vám dávajú vlastní zamestnanci. Kvalitná interná komunikácia zlepšuje pracovné nasadenie a výkony zamestnancov, ktoré vedú k vyššej ziskovosti firmy a k samotnému naplneniu cieľov organizácie.


  • interný magazín
  • teambuilding aktivity
  • idea box
  • motivačné nástroje
  • interný blog

SPOLOČENSKY ZODPOVEDNÉ PODNIKANIE (CSR)

Spoločensky zodpovedné podnikanie (Corporate social responsibility) dopĺňa celkový obraz vašej firmy. Správnymi krokmi vieme verejnosti ukázať a presvedčiť ju, že sa viete správať eticky, ekologicky, svojou prácou prispievať k ekonomickému rastu a zlepšovať kvalitu života celej spoločnosti. Tým rýchlejšie dosiahneme vaše ciele.


  • pozitívny obraz značky v spoločnosti
  • budovanie vzťahov so stakeholdermi

ONLINE

Váš imidž môže napadnúť alebo poškodiť na internete ktokoľvek, stačí mu na to pár sekúnd. Preto je nevyhnutná dokonalá orientácia v prostredí webu a sociálnych sietí. Používame najnovšie nástroje na to, aby sme vedeli okamžite monitorovať a vyhodnocovať prípadné hrozby.


  • stratégia digitálnej komunikácie a jej realizácia
  • sociálne siete
  • web dizajn a realizácia
  • kvalitatívny audit web stránky

SPOLUPRÁCA S MÉDIAMI

Práca s médiami je základným kameňom akejkoľvek mediálnej prezentácie. Vďaka nim bude verejnosť o vás vedieť. Ponúkame vám naše systematicky a dlhodobo budované vzťahy so slovenskými médiami. Pri príprave vašej mediálnej stratégie zmonitorujeme jednotlivé tematické okruhy, kto sa im a v akej intenzite venuje a ako vieme médium čo najlepšie zaujať.


  • monitoring mediálnych výstupov
  • mediálny tréning
  • vnášanie tém do médií
  • písanie a distribúcia tlačových správ
  • tlačové konferencie
  • neformálne stretnutia s novinármi

VZŤAHY S VEREJNOSŤOU

Napĺňanie vašich interných cieľov je podmienené názorom a postojom širokej verejnosti, ako aj stakeholderov. Naše nástroje a naše skúsenosti s PR sa nezameriavajú len na širokú verejnosť, ale aj na jednotlivé cieľové skupiny, ktoré prichádzajú do interakcie s vašou organizáciou. Pre každú jednotlivú cieľovú skupinu vieme pripraviť unikátnu komunikačnú líniu.


  • PR články
  • tvorba scenárov interview
  • informačné materiály – letáky, brožúrky, noviny a iné
  • firemné časopisy
  • direct mail
  • eventy